1 Eylül 2014 Pazartesi

ESTEE LAUDER GECE BAKIM GÖZ KREMİ

ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE CREAM 
         Estee Lauder'in Advanced Night Repair yüz serumunu daha ben ilkokula giderken Annem kullanırdı. Estee Lauder'in dünyada en çok satılan ve en çok ödül alan ürünü Advanced Night Repair için yıllar sonra nihayet akıl edip göz çevresi bakımını bu sene çıkardılar. Yüz kremini heleki gece bakımı için asla göz çevresine hassasiyet sebebiyle kullanmak mümkün değil. 


        Gece uykusunda salgılanan melatonin hormonu cilt bakımı açısından çok önemli çünkü, günüz alınan oksijenin kalitesi ve alınan besinlerin kana karışarak beyinde salgılanan melatonin hormonu sayesinde cilt kendini yeniliyor. Tabiki yaş ilerledikçe cilt için ayrılan enzimler bu hormonla azalıyor. Bu noktada cilde dışarıdan müdahele ile hormona ek destek çıkılabilir. Estee Lauder Advanced night repair'in içindeki triptofan isimli bir madde melatonin hormonunu harekete geçiriyor. 


       Birçok kişiden Advanced Night Repair'in ciltte kızarıklık ve alerji yaptığını duydum. Annem hassas ciltli olmasına rağmen 40 seneye yaklaşık bu ürünü kullanıyor, bende 3 senedir aralıksız kullanıyorum. Herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmadım. Estee Lauder'in kendi sitesi yada tekinacar'dan satın alırsanız ürün bayat çıkmaz, güvenle kullanabilirsiniz. 


       Göz çevresinde oluşan kırışıklık, koyu halkalar, şişlik ve çökme gibi tüm negatif etkenlere karşı gece yatmadan önce temiz göz çevresine minicik bir damlayı ufak dokunuşlarla yayarak kullanılıyor. Minik minik kullanıldığında 3 ay kullanabiliyorum tüm kavanozu. Ürün kapağı açıldıktan 6 ay sonra kullanım ömrü bitiyor. Göz çevreniz iyi durumdaysa 35 yaştan sonra kullanmalısınız, ama koyu halka, kırışıklık başlamışsa daha erken kullanmakta fayda var. 

      Ben koyu halkalarım, kırışıklıklarım başlamadan önlemimi erken aldım. Şu an mimik kırışığım bile yok. Şiddetle tavsiye ettiğim, düzenli kullanım sonucunda memnun eden bir ürün. 

      15ml fiyatı 190tl. Satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. Tekinacar'da zaman zaman (yılbaşı gibi) yarı fiyat gibi kampanyalar oluyor o zaman alındığında çok daha uygun fiyatlı oluyor. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...