18 Eylül 2014 Perşembe

BOBBI BROWN CREAMY CONCEALER KIT

BOBBI BROWN KREM+PUDRA İKİLİ KAPATICI WARM NATUREL 
    Amerikalı Bobbi Brown markası, makyajda kült olmuş ürünü krem kapatıcı ve sabitleyici pudrasını birarada sunduğu Kapatıcı Seti "Concealer Kit" Julia Roberts, Jennifer Lopez gibi ünlülerin de vazgeçilmezi.
    Kapatıcıyı tüm yüzünüze de uygulayabilirsiniz, sadece gözaltı kapatıcısı olarak da kullanabilirsiniz.  Özellikle Anti-Cernes yani gözaltı mor halkaları/koyu halkaları hedef alarak pürüzsüz bir ten yaratıyor. Kokusuz, herzamanki gibi sade Bobbi Brown siyah ambalajında. Ufacık bir paket rahatça heryere sığıyor. İçinde kendi aynası var fakat uygulama için herhangi bir fırça ya da sünger koymamışlar. Bobbi Brown'da krem kapatıcı ve sabitleyici pudrayı ayrı ayrı da satın alabilirsiniz. Bende bu kapatıcı seti iki kat şeklinde vardı üstte pudrası alt katta ise krem kapatıcısı ve kutuda pudra pufu çıkıyordu. Bu seti yenilemişler daha güzel olmuş. Bendeki kutu bitmek üzereyken Bobbi Brown'un YKM'de indirimde olduğunu gördüm.

    Bu setin bendeki rengi, soldaki krem kapatıcı Warm Natural sağdaki sabitleyici pudrası ise Pale Yellow. 12 farklı renk bulunuyor, benim gibi açık buğday olanlara bu ton uygun. 

                             
    Kapatıcılık oranı yüksek, kalıcılığı sabajtan akşama kalıyor. Krem kapatıcı Mac 252 gibi kapatıcı fırçası ile sürmek daha kalıcı sonuçlar veriyor. Pudrayı ise transparan partiküllü olduğu için pufla sürmek gerek. Ben göz çevrem için kullanıyorum, öncelikle nemlendirdiğim gözçevreme krem kapatıcıyı daha sonra pudrayı uyguluyorum. üzerine kullandığım farın da iyi tutunmasını sağlıyor. Estee Lauder double wear kapatıcı veya Kryolan Supracolor'un kapatıcılık ve kalıcılık olarak bir puan altında. Ciltte dağılmış halini yukarıdaki fotoğrafta çerçeve içine aldım. Alttaki fotoğrafta ise önce krem kapatıcıyı daha sonra üzerine pudrasını uyguladım.
 Çil, güneş lekesi, gözaltı torbası, koyu gözaltı halkaları,tüm cilt kızarıkları hepsini kapatıyor. Mat bitirişi var. Yağlı ciltlere de kuru ciltlere de uygun.
     İnsanı bıktırmadan biten bir ürün, sol taraftaki krem kapatıcı 1.4gr sağdaki pudra 1.7 gr.  Bu kapatıcı set 98tl, ben YKM indiriminden 59tl'ye aldım; aynı indirim Boyner'de de var. Üzerlerine tıklayarak ürünün sayfasına geçip satın alabilirsiniz.














4 yorum:

  1. Bobbi brown corrector ile birlikte kullanınca sonuç inanılmaz oluyor

    YanıtlaSil
  2. Bobbi Brown corrector'um yok ama sen tavsiye ettiğine göre alınacaklar listesine eklendi.Belgin tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Kapatıcı sabitlemek icin uzun sure pudra aramıstım. Keske bu kiti alsaymısım :)

    YanıtlaSil
  4. Sıkıştırılmış transparan formunda pudrası, indirimdeyken al bence bidaha bu fiyata bulunmaz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...