30 Eylül 2014 Salı

LANCOME ADVANCED GENIFIQUE SERUM & RENERGIE MULTILIFT KONSANTRE BAKIM

LANCOME ADVANCED GENIFIQUE SERUM & RENERGIE MULTI-LIFT REVIVA PLASMA 

Lancome Renergie Multi-Lift Reviva Plasma 

  Lancome'un geçtiğimiz sene çıkardığı Renergie Multi-Lift serisinden gündüz bakım kremi Multi-Lift Cream ve göz kremi Multi-Lift Yeux daha önce detaylı anlatmıştım. Yine Renergie serisinden serum etkili yoğun bakım kremi "Renergie Multi Lift Reviva Plasma " daha yoğun bakım için kullanılıyor. Ben gece yatmadan önce bu kremi sürdüm, üzerine göz kremi ve gece yüz kremimi sürüp yattım. Herzaman dediğim gibi krem çok çok iyiyse bir danlada bile kendini gösterir. Reviva Plasma'da Perriconne MD plazmalar gibi hemen sonuç veriyor. Bu tarz serum veya diğer bir deyişle konsantre ürünler gündüz yada gece kremi veya göz kreminin etkisini arttırmak için kullanılıyor ama bence tek başına da gayet başarılı. Kırışıklık açma, cildin aşağı doğru sarkması gibi sıkıntılar ve soluklaşmış sararmış cilt tonunu iyileştirmeyi hedefliyor. Kullandığım süre boyunda cildimde dirilme ve gerilmeyi hissettim, hedefi sonuçlandırıyor. İçeriğini oluşturan multi-vital kompleks biolipid ve dipeptidelerin biraraya gelmesiyle cilt yenileyici özelliğini kazanmış. Elimdeki ufacık miktarla bile gözle görülür sonuç elde ettim.
 50ml fiyatı 330tl, satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.






Lancome Advanced Genifique Serum 

Lancome'un 50 yaş üstü için çıkardığı Advanced Genifique serisinin serumu gençliği tekrar aktive ettiğini iddia ediyor. Açıkçası Advanced Genifique serisinden ne kendime nede anneme herhangi bir ürün kullanmadım. Ama Estee Lauder'in Re-Nutriv serisi gibi buda Lancome'un prestij serisi Absolute'nin daha uygun fiyatlısı. Elimdeki ufak boy serumu kendimde ve annemde denedim gerçekten takdire değer, hızlı sonuç alınan bir serum. Sabah kalkınca yüzü yıkadıktan sonra yüz ve boyun bölgesine sürmek gerekiyor. Daha sonra rutin nemlendiricinizi sürebilirsiniz. Derin kırışıklıkları açmada Re-nutriv kadar inanılmaz bir değişme olmadı; fakat gözle görülür ışıldama ve çizgi doldurma oldu diyebilirim.
30ml fiyatı 240tl, satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.



  Fiyatları uçuk bulanllar için zaman zaman Douglas yada Tekinacar'da set şeklinde deneme boyları da satılıyor; Ben bu seti Tekinacar'dan 79tl'ye aldım. Tükenmediyse buraya tıklayarak göz atabilirsiniz. Ürünlerin içeriğini ve ebatlarını merak edenler için aşağıda fotoğrafladım:
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...