26 Eylül 2014 Cuma

DIOR ADDICT LIPSTICK 343 SPRING BALL & 353 BLUSH

DIOR ADDICT RUJ 343 SPRING BALL & 353 BLUSH 

       Dior Addict Rujlar,  Addict(İngilizce Bağımlı demek) parfüm serisinin makyajdaki devamı niteliğinde. Dior Addict rujlar pek kalıcı değil altına fırçayla Kryolan ya da Estee Lauder makyaj bazını sürersem anca dudağa tutunuyor. Bunun yanında dudağı çok güzel nemlendiriyor,çizgileri dolduruyor ve daha dolgun/sağlıklı dudak görünümü veriyor. Tabiki tüm ruj markalarında olduğu gibi koyu bordo tarzı pigmenti yüksek bir ton seçerseniz daha kalıcı olur. İçeriğini fotoğrafladım.

       Dior 343 Spring Ball 2012 yılında yenilendi, daha öncesinde adı Miss Dior'du. İki renk de dudak rengine yakın soft(yumuşak) diye tabir edilen rujlar.



     343 Spring Ball ismi gibi Bahar Balosu temalı. Baharı andıran enerjik bir renk. Portakal alt tonlu, nude içeren güzel bir dudak rengi. Fotoğraflar harika çıktı tam gördüğünüz renkteler.
 


Önce rujsuz doğal dudak rengimi fotoğrafladım, ve rengi daha net görebilesiniz diye altına primer/dudak kalemi uygulamadım.
 



         353 Blush ise pembe alt tonlu, nude içeren doğal dudak rengi. Çok doğal ve güzel duruyor.
Rujların yapısı güzel, herdaim nemli duruyor sürümü kolay. Ama dediğim gibi sürekli tazelemek zorunda kaldım.
 
 

          Rujların tanesi 3.5gr  fiyatı 107tl satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. Renk seçeneği oldukça fazla.






3 yorum:

  1. Dior'un rujlarına bayılıyorum..Blush rengini ben de kullanıyorum. Kalitesini farkettiriyor.

    YanıtlaSil
  2. Nilgüncüm kesinlikle katılıyorum, kalitesini sürerken ve dudağımdayken sonuna kadar hissettiriyor.

    YanıtlaSil
  3. Bende kulladim cok harika renkleri cok hos cok canli gösteriyor
    Elif şaşmaz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...