17 Eylül 2014 Çarşamba

ESTEE LAUDER MERCAN RENK RUJLAR

ESTEE LAUDER 59 PORTOFINO CORAL & 31 SPICED CORAL & 10 CORAL TANGERINE LIPSTICK 
       Yaz mevsimini geride bıraktığımız şu günlerde sıcaklığı, yaz güneşini makyajımıza da taşıyabiliriz. Mercan renk doğada kırmızı-pembe-turuncu tonlarında bulunuyor bende bu tonlarda rujlar seçtim. 
       

    Estee Lauder'ın Signature Rujları 59 Portofino Coral(Portofino Mercanı) ve 31 Spiced Coral(Baharatlı Mercan) ; All Day Ruju 10 Coral Tangerine (Mandalina Mercan) hem göz zevkini doyuruyor hem de bağımlılık yaratıyor.

   Yapı olarak birbirine yakın serilerdeki bu üç ruj, nemlendirici kaygan ve ipeksi yapıda. Kapatıcılığı orta derecede ve yine kalıcılığı orta derecede. Daha kalıcı yapmak için Armani veya Kryolan kapatıcıyı dudağıma sürdükten sonra fırçayla uyguluyorum. Üçü de mercan tonları olduğundan yüzüme renk veriyor, dinamik ve sağlıklı bir görünüm elde ediyorum.

   Rujların ambalajı altın renkli ağır ve kesinlikle çok şık. Dışarı çıkarken yanımda taşımak, tazelemek hoşuma gidiyor.
     Kremsi yapısından dolayı mat durmuyor, buna karşın içinde sim olmadığı için parlamıyor da. Daha nemli-sağlıklı bir görüntüsü var. Dudakları nemli tutuyor, yapış yapış değil ve ağırlık yapmıyor.

    59 Portofino Coral: Pembe alt tonlu bir mercan, içlerinde en çok kapatıcılık ve kalıcılığa sahip olanı diyebilirim. İtalya'nın güneyindeki bu güzel sahil beldesini hatırlattığı kesin.




  31 Spiced Coral : Toprak-nude alt tonlu bu ruj içlerinde en çok kullandığım oldu. Öyle güzel orta bir renk ki tüm kıyafetlerle ve makyaj renkleriyle harika gitti. Hele bronz tende harikalar yarattı diyebilirim. 
                             
    



  10 Coral Tangerine : Adı üstünde tam bir mandalina rengi, sıcak alt tonlu bir ruj. Elde durduğu kadar dudakta turuncu durmuyor. Dudaklarımız elimiz gibi beyaz değil o yüzden hepsini dudağımda gösterdim. Soğuk renk kıyafetlerle (lacivert, yeşil) tam bir kontrast oluşturuyor ve odak noktası oluyor. 
                             


  Dudaklarınız inceyse dolgun göstermek için ya da güvendiğiniz dudaklarınız varsa ortaya çıkarmak için ipeksi yapıda mercan renk tonlar doğru seçim. Diğer renklere bakmak istersiniz diye fotoğrafını da koyuyorum. Ben bu rujları tanesi 60tl sevil parfumeriden aldım, satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. Estee Lauder rujlarını kendi sitelerinde, yada Boynerde bulabilirsiniz. 
   * Gerçek mercan kolye www.mecrea.com 150tl. 


                       









7 yorum:

  1. ama bunlar tam yemelik :) harika renkler sana da çok yakışmış çok beğendim güle güle sür tatlım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş.Hele 59 numara şahane!

    YanıtlaSil
  3. Sağol canım:) güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. en son spiced coral'ı ben de almıştım,bayılarak kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan Nilgün ten rengimiz benziyor zaten çok yakışır

    YanıtlaSil
  6. merhaba benim mercan rengi siteme bakmak istermisiniz? http://www.mercanrengi.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...