29 Eylül 2014 Pazartesi

MAC NUDE RENK RUJLAR

MAC   SHANGHAI SPICE & SHY GIRL & PEACH BLOSSOM & PURE ZEN 
             Mac'in Cremesheen serisi rujlarından dört tanesi "nude" yani İngilizce "çıplak" anlamına gelen ten rengi alt tonuna sahip. Dudakta nude renk en çok tercih ettiğim renk tonu fakat bu dört ruj dudağı bej renk yapıp hasta gösterenlerden değil; dudak renginde.

              Dudak tonlarında, hafif nektar rengi veren bu rujların dördünü de severek kullanıyorum, her renk göz makyajına uyumlular. Mac Cremesheen serisi yani kremsi yapıda rujları katı kıvamda rujlar; öncesinde dudaklara nemlendirici sürüyorum.  Fırçayla sürüldüğünde kesinlikle daha iyi duruyor. Katı kıvamına rağmen kapatıcılığı ve kalıcılığı orta seviyede. Renk tonlarında grileşme olmuyor.

       Nude renkteki rujlar bileklerim beyaz olduğu için daha pembe durdular. Herzaman dudakta duruşunun da fotoğrafını çekmek lazım,  dudak pembe olduğu için daha farklı duruyor.

Mac Cremesheen Shanghai Spice: Toz pembe tonunda olan bu rujun alt tonu sıcak, dudak rengine yakın.  Kalıcılık ve örtücülüğü orta seviye.
                            



Mac Cremesheen Shy Girl : Sıcak alt tonlu, sarı inci ışıltısı bırakan bu ruj doğal dudak rengine yakın.Shanghai Spice'den yarım ton açık.
                             




Mac Cremesheen Peach Blossom: Doğal alt tonlü gül pembesi soğuk bir ton. cool nude dedikleri ton yani soğuk pembe dudak rengi. İçlerinde elimin en çok gittiği renk oldu.
                            




Mac Cremesheen Pure Zen : Doğal alt tonlu, pembe bej tonunda soluk bir pembe. İçlerinde en kalıcı olan renk.
                           


  Cremesheen ruj serisini seviyorum, Mac mat rujlara göre dudağı daha sağlıklı gösteriyor. Dudakla bütünleşip daha dolgun gösteriyor. Rujların tanesi  3gr fiyatı 55tl, satın almak isteyen burayı tıklayabilir.

 







4 yorum:

  1. renkler müthiş, benim nude tonlarım da bunlar, bejleri sevemedim hiç. Ama cremesheen'ler benim dudaklarımda çok çizgilenme yapıyor.

    YanıtlaSil
  2. Evet cremesheen benim de dudak çizgilerimi belli ediyor, ama mat ruj serisi daha da fazla.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blogunu çok begendim ve takibe aldım.
    Bende bloguma beklerim
    http://kiyoptatoki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Tamam Airean, takibe aldım seni ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...