23 Eylül 2014 Salı

DOLCE GABBANA 206 DRAMA & 230 GREY PEARL NAİL POLİSH

DOLCE GABBANA 206 DRAMA & 230 GREY PEARL OJE 
       İtalyan markası Dolce Gabbana kozmetik sektörüne girdiğinden beri yakın takibindeyim. Böyle kaliteli bir markanın ürünlerini denemek çok heyecan verici. Ojeleri tüm Üst segment markalar gibi üst kapağı çıktıktan sonra tırtıklı kapak ile uygulanıyor. Fırçaları tırnak kenarı gibi detaylar için fazla ince tutulmuş öyleki, Dior'un fırçasından bile ince. Fırçası ise şişesine uyumlu uzun tasarlanmış. Kalıcılığı ve hemen kuruması harika fakat renk yoğunluğu açısından aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Açıktan-koyuya hangi rengi denediysem 3.katta dolgunluğa ulaştı. 
  Güneşe ve sıcağa bırakmadığınız sürece 2 yıl aynı tazeliği koruyor. oluşturdukları renk skalası güzel, farklı yeni yorum katarak oluşturmuşlar. Daha modern 2014 yılının tonları var.  Tırnakta renk solması, dunuklaşma yaşamadım. 


206 Drama adı gibi melankolik bir renk. Özellikle sonbahar için satın aldım. Gri alt tonlu bir eflatun rengi. 3 kat sürünce tam renge ulaşabiliyorsunuz. 
 
      





      230 Grey Pearl, İngilizce gri inci anlamıyla tam örtüşen bir renk. Benim koyu bordodan sonra favori rengim. Elleri çok güzel gösteren, sofistike ve trend bir renk. Gri rengin alt tonunda çok çok az kahve-leylak rengi kullanmışlar. Sonuç; ne gri ne kahve ne de leylak rengi. Resimde renk tonu tam çıktı fakat şişedeki rengi verebilmek için 3 kat uygulamak gerekiyor. Sofistike, kışa çok yakışan bir renk.
 




       11 ml şişesinde ojeyi Sevil'den 74 tl'ye aldım, fakat Sevil'in internet sitesinde D&G oje satışı yok telefonla arayarak: 02123526565 sipariş verebilir ya da beymen'in internet sitesinden buraya tıklayarak renkleri inceleyip satın alabilirsiniz. Beymen'de 30 ayrı renk tonu var fiyatı 78 tl.













4 yorum:

  1. çok beğendim renkleri..ojelerin fırçalarını görünce almaktan vazgeçmiştim ama pişmanım :)

    YanıtlaSil
  2. Nilgüncüğüm, gaza verip para harcatmak gibi olmasın, shellac kalıcı oje gibi aynı tazelikte 1 hafta bozulmuyor.

    YanıtlaSil
  3. Allah akil fikir versin bir ojeye o kadar para verilirmi şaşırtıcı geliyor bana.

    YanıtlaSil
  4. Şaşırmakta haklısınız aslında; ve fakat günde duş, el yıkama, bulaşık,çocuk altı temizleme derken defalarca yıkadığım ellerimde tırnaklarıma sabah sürdüğüm 2-3tl lik ojeler öğlene yarım kalınca kalıcı oje shelac ve benzeri markaları 80-100 tl arası kuaförde sürdürmeye başladım.bir ay kalıyor dedikleri halde bende 15 günde soyuldular, silmek için kuaföre gitme mecburiyeti de cabası.chanel ve dg marka ojeler ise 1-1,5 yıl hiç bozulmadan duruyor ve en güzeli tırnağa sürülünce bir hafta aynı canlılıkla tırnakta duruyor.tabi bu bir seçim; tüm yıl boyunca 10-15 flormar oje de alabilirsiniz, ya da 2 adet dg oje de alabilirsiniz.yine de yaklaşımınıza saygı duyuyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...