28 Ağustos 2014 Perşembe

YAZ FAVORİLERİM

YAZ FAVORİLERİM 

  Yaz en sevdiğim mevsim bitmesini hiç istemiyorum ama dinlenip huzurlu geçirdiğim bir yaz oldu artık Eylül ayının başlamasıyla vedalaşacağız. Yaz favorilerimi sizlerle paylaşmak istedim. Umarım keyif alarak okursunuz:)
 
  * Stradivarius taba renk topuklu ayakkabı: 79tl. Ne yazıkkı bu markanın internette satışı yok ama dileyen buraya tıklayarak inceleyebilir. Bilekten çift bantlı ince topuklu yaz için ideal bir ayakkabı her renk kıyafetin altına uyum sağladı. Bu markanın ayakkabılarını çok beğeniyorum ve rahat ediyorum. Zara ile aynı şirketler gurubu (İnditex) çatısı altında bulunuyor bu İspanyol markası.
  * Sorun Bende Değil Sende: yazarı pinkfreud, www.bikotbitisort.com blogunun sahibi. Eğlenceli ve çok güzel Türkçeyle yazılmış bir kitap.Fiyatı 15tl  Satın almak isteyen burayı tıklayabilir.
  *Sorun Bendeymiş : yazarı pinkfreud "Sorun Bende Değil Sende" isimli kitabın devamı. Sürükleyici ve keyif alınan bir kitap. Beni çok mutlu etti. Fiyatı 13,50tl Satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.
  *Gucci kurşun renk kemik güneş gözlüğü. Koyu gri rengi ile bu gözlükle cool görünmek garanti:) İncelemek, satın almak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. Kuz optikten yıllardır alışveriş yapıyorum güvenilir ve kargoyu hızlıca yollayan bir firma. Fiyatı 852tl. Aynı gözlüğün siyah rengi de mevcut.
  *Hawaiian Tropic Tanning Oil: Yılların eskitemediği popülerliğiyle yazı ve yabancı turist kokusunu hatırlatan buram buram hindistan cevizi kokan bronzlaştırıcı yağ fiyatı 200ml 33tl. Bir şişe bana tüm yaz için yetiyor. Bronzlaşma istek derecenize göre çeşitleri mevcut. Buraya tıklayarak satın alabilirsiniz. Kışın mutlu olmak için gizli gizli kokluyorum itiraf ediyorum.
  *Tom Ford Violet Blonde Edp: Tom Ford'un menekşe kokulu bu parfümü yaz için çiçekli kokusuyla gayet güzel gitti. 50ml 275tl buraya tıklayarak satın alabilirsiniz. Bronz ten, uçuş uçuş bir elbise hafif yaz esintisi ve saf menekşe kokusu...
*Dior Creme De Gloss : Yaz için ideal bir renk, Dior Creme de Gloss Rose Nectar 461 fiyatı 63tl ve TekinAcar internet sitesinde Dior'un bazı ürünlerinde internet alışverişine özel %30 indirim var indirimle 44tl. Dior'un bu seri Gloss'una bayıldım parlatıcı gibi yağlı yapış yapış değil ve renk bir harika. Pembe Nektar rengi yaz için bronz tende yaz için seçilen kıyafet renkleriyle müthiş uyum sağladı.
*Dior Oje: Yaz diyince ojede narçiçeği, mercan gibi renkler güncelliğini benim için hep koruyor. Dior'un bu harika tondaki 558 Paradise ojesi 75tl'den aynı indirimle 53tl. Satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.

  Bu arada yazın bolca keyifle içtiğim bol köpüklü Türk Kahvesini de ihmal etmedim. Umarım Sonbahar da böyle güzelliklerle geçer hepimiz için...







*

2 yorum:

  1. Merhaba ;)
    Yaz favorilerini pek sevdim ;)
    Merhaba ;)
    Blog keşif etkinliğiyle geldim :)
    blogunu sevdim ben de beklerim ;)
    http://www.bygulsum.com/
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Kozmatikkarne blogunu cok begeniyorum cok harika ürünlerin aciklamalari var harika yaz favorilerinde harikaharika
    Filiz bulut

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...