2 Ağustos 2014 Cumartesi

NUXE ÇOK AMAÇLI KURU YAĞ

NUXE MULTI USAGE DRY OIL GOLDEN SHIMMER & CANDLE 
   NUXE Fransız cilt bakım markasının birçok ürününü denedim, en çok beğendiğim ve tekrar tekrar satın aldığım ürünü ise "Altın Işıltılı Kuru Yağ" oldu. "Golden Shimmer Dry Oil" isimli kuru yağ çok fonksiyonlu bir ürün. Tüm vücudunuza, yüzünüze ve hatta saçınıza sürebilirsiniz. Kuru yağ denmesinin sebebi bu tarz vücut yağları genelde vazelin gibi yada güneş yağı gibi vıcık vıcık oluyor. Cilt yapış yapış, kıyafette, oturan koltukta heryerde yağ izi oluyor yani tam bir felaket.  Nuxe'nin kuru yağını sevmemin nedeni o vıcık vıcıklık yok. Kıyafete filn da bulaşmıyor, cilt güzel emiyor çünkü.

     Yapısı oldukça akışkan, saçta ciltte güzel emiliyor. Renginde hafif "tanned" denilen bronz-havuç rengi mevcut. Vücuda ve yüze sürüldüğünde bronzlaşmış etkisi yaratıyor. Saçınıza kuruyken ya da saçlara banyodan sonra nemi alınmış ıslak saça sürebilirsiniz. Saça parlaklık veriyor ve nemlendiriyor. İçindeki simler çok ufak ve cilt emdikten sonra ıslak görünüme dönüşüyor.

    Olumsuz yönü belki Guerlain D'or Huile' ye göre daha az kalıcı olması olabilir ama yinede idare eder bir kalıcılığa sahip çok da uçtu gitti değil. Yaz aylarında bronz tenin üzerine muhteşem duruyor ama, kış aylarında da yüzümün elmacık kemiklerine, boynuma ve saçlarıma kullandım.

    Cam şişesinde şık duruyor,  hediye olarak yanında Yine kuru yağla aynı kokuya sahip mumu da hediye ediyorlar kutusunda. Mum deyince kendimden geçiyorum, zayıf noktamdan vurdular beni....
Taiti çiçeği ve Hindistan cevizi kokan mumu çok sevdim:)

  Aynı yağın simsiz olanı da var, sim istemiyorum diyorsanız. 50ml 75tl, ve 100ml 122tl'ye eczanelerde satılıyor. Satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...