14 Mart 2014 Cuma

YVES SAINT LAURENT EYE SHADOW 12

Yves Saint Laurent Parisienne Pink 12  YSL Tekli pembe far 12

  Bir Fransız markası olan YSL makyajda sürekli kendini yenilemeye çalışıyor. Gelişen moda trendlerine bağlı olarak gerek renk skalasını gerekse ürün çeşitliliğini sürekli tazeliyor. 
 

  Sevgilier günü indirimi için giitiğim Douglas'ta (normal günde almıyorum sanki) daha önce kullanmaktan memnun kaldığım YSL farlarına yeni renkler eklendiğini farkettim. 


  Yeni keşfettiğim 12 numara açık pembe tekli farın ismi parisienne pink yani paris pembesi. Romantik ismine uygun bu far da benim multifonksiyonel ürünlerimin arasında yerini aldı. Ben far olarak değil daha çok allık üstü yelpaze fırçayla elmacık kemiklerimin üzerine kullanıyorum. Farın rengi çok açık ve uygulamadan yarım saat sonra rengi uçuyor simi kalıyor. Zaten kutunun altında belirtilmiş 'Lasting Radiance' yani parlak bitiriş. 
 

  Siz gölgeli göz makyajınızda orta ton olarak göz kapağınızın üzerine sürebilirsiniz. 

YSL tekli farınızın kapağını açınca üst kısımda kendi far fırçası ve far aplikatörü var. Fırçalar oldukça kaliteli farı emmeden gözünüze yumuşak geçiş yaptırıyor. Far kutusunda ayna yok fakat kutunun üstü gold plexi az da olsa ayna göre görüyor diyebiliriz. 














Farın kullanım süresi kapağı açıldıktan 24 ay sonra bitiyor.  
Douglas'tan 54 tl'ye aldım. ürünü incelemek ve satın almak isteyen internet satışı buradan mevcut. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...