15 Mart 2014 Cumartesi

GOLDSTORE ALIŞVERİŞİM

Goldstore'da muhteşem takılar buldum



  2013 yılı biliyorsunuz 'armparty' denilen bileklik yılıydı. Birçok bilekliği beraber takıyorsunuz.Bunu 2014 yılı da takip edecek gibi görünüyor. Birbiriyle uyumlu ince bileklikleri beraber tercihen uyumlu bir saatle takacaksınız modadan geri kalmamak için.



 Belli markaların aksesuarlarına her ay dünya kadar para veriyorum, sonra o aldığım kolyeler, bilezikler terden parfümden kararıyor, yazın ışıldamıyor, elimi yıkarken yüzüklere su gelmesin diye çıkarıyorum.Çile yani yani neresinden bakarsan. Ben de bu ızdıraba dur deyip internette araştırmalara girdim...

  Goldstore firmasını önceden biliyordum zaten sitede gezerken birkaç model baktım. 


İlk bileklik cok zarif 14 ayar sarı altın ufak taşları var. 
Ben havale ile 173 tl'ye aldım.Kredi kartına tek çekim fiyatı 184 tl.

Yeni yasal düzenleme ile 1 Şubat 2014'ten itibaren altın ve kuyumculuk alışverişlerimizi kredi kartına taksite böldüremiyoruz. 
Belki de iyi oldu içimizde bu alışveriş aşkı varken...












İkinci bileklik yine 14 ayar sarı altın bilekliğin ortasında ince bir plakada taşlar var. Havale ile 185 tl'ye aldım. Kredi kartıyla alırsanız  197tl.








Üçüncü bilekliğim 14 ayar sarı altın ortasında gerçek kırmızı mercan toplardan oluşuyor. Havale ile fiyatı 133 kredi kartı ile 142tl. Aslında goldstore da boyle bi model yok, orjinali beyaz inciliydi.Ama çağrı merkezleri o kadar çözüm üretici ve hızlılar ki model,renk ne isterseniz soruyorsunuz cep telefonunuza dakikalar içinde dönüş yapıp size yardımcı oluyorlar. Ertesi gün kargonuz da gelince alışveriş keyfi tam yaşanıyor. Diğer aldıklarımı yeni postlarla sizlerle paylaşacağım.


   Merak edip indirimli fiyatlara göz atmak isterseniz burayı tıklayıp inceleyebilirsiniz.








1 yorum:

  1. kesinlikle sana katılıyorum.kaliteli bijuteri pahalı, sıradan olanları ise 3-4 kere takamıyorsun, bozuluyor. En iyisi böyle almak. güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...