7 Mart 2014 Cuma

Makyaj Çantamda Neler Var?

  Hergün Kullandığım Temel Makyaj Ürünlerime Gözatmaya Ne Dersiniz?




  Öncelikle makyaj çantası önemlidir.Fermuarlı, rahat kullanabileceğiniz ve önemlisi silinebilir olmasına dikkat edin. Sephora, MAC www.maccosmetics.com.tr gibi markalardan kendi adlarıyla çıkardıkları profesyonel makyaj çantaları kadar Mango www.mango.com , forevernew www.forevernew.com.tr gibi giyim markalarının da cok şirin makyaj çantaları bulunuyor. Yanlarına internet adreslerini yazdım buradan edinebilirsiniz. Ben daha çok Tekin Acar ve Sevil alışverişlerimde parfüm ve cilt bakım ürünlerini set şeklinde alıyorum bunların yanında genelde çok şık çantaları oluyor, onları kullanıyorum. 



  Makyaj çantamda bulunan ürünleri sizler için yüzüme uygulama sırama göre yazdm:
1. Clinique Nemlendirici moisturizing gel oily skin
2. Estee Lauder Illuminating Perfecting Primer makyaj altı baz 
3. Estee Lauder Double Wear  sıvı fondöten 
4. Estee Lauder Double Wear krem kapatıcı 
5. Dior Blush Allık çift renkli toz allık 
6. Kaş tarağı Sephora çift taraflı kaş için tafak ve fırça birarada
7. Estee Lauder Automatic Brow Pencil Kaş kalemi 
8. Estee Lauder Double Wear eye pencil göz kalemi 
9. Loreal False lash wings rimel 
10. Estee Lauder pure color gloss dudak parlatıcısı 
11. Physicians Formula Bronzer fırçalı bronzlaştırıcı 



  Bunlar benim günlük uyguladığım makyaj ürünleri. Mevsime göre ya da bittikçe göz kalemi ruj veya allık değişebiliyor. Dikkat ettiyseniz Estee Lauder ürünleri Fazlalıkta! Bunun sebebi Estee'nin Double Wear serisi dışında ne yazık ki benim cildimde kalıcı olabilen ürünleri çok zor buluyorum.

  Cilt tipim yağlı ve nem oranı yazın oldukça yüksek olan bir şehirde yaşıyorum. Kalıcılık, kapatıcılık adına iddialı tüm ürünleri en öne çıkan markalarda deniyorum. Sonuç fiyasko tabi.Satıcıların, internette yazılanların karşılığını alamadığım için aslında bu blogu açmaya karar verdim. 

  Benim cilt yapım yağlı ve sivilceli. 35 yaşımdayım ve aslında problemli bir cildim olmasına rağmen bakımla onu güzelleştirebiliyorum. 10 kişilik kız arkadaş gurubumla toplandığımda 5 saatin sonunda sadece benim makyajım kalıyor. İşte bu blogu açmamdaki temel sebep belki birkaç kişiye faydam dokunabilir umarım size yararlı olabilirim...



* Yukarıda yazdığım ürünlerin incelemesini daha sonra yapacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...