8 Mart 2014 Cumartesi

MARRAKESH OIL LIGHT

  Marrakesh Oil Light Argan Yağlı Saç Serumu


Earthly Body isimli Amerikalı bir firmanin saçlar için özel olarak ürettiği argan yağını burada inceleyeceğiz. Ürünün tam adı Marrakesh Oil Light. Saç bakımında son yıllarda argan yağı son derece önem kazandı. Ben de kuaförümden, sevil,tekinacar alışverişlerimden oldukça deneyim kazandım.

                                                                                                                        Yurtdışından ufacık bir hediye 5ml kadar deneme boyu 
Moroccan oil treatment deneyene kadar! Böyle bir ürün olamaz 
muhteşem.Neyazıkki Türkiye'de satılmıyor.
İncelemek için burayı tıklayabilirsiniz.








Ben de geçen hafta gezinirken Sephora'da bu markayı gördüm. 
Şampuanı, saç bakım kremi,bakım yağı gibi birkaç çeşidi var.
 Sephora'dakiler sağolsun saçımın yağlı olduğunu bildikleri için bana Marrakesh Oil değil, Marrakesh Oil light verdiler.

 


 


Bildiğimiz argan özelliklerini içeren yoğun serum yapısında,renksiz saçı yumuşatan bu formülü duştan hemen sonra nemli saça uygulayabilirsiniz. Ben saçımın sadece en uç bölümlerine sürüyorum bu tarz ürünleri.  60ml cam şişede bulunan pompalı argan yağımı 78tl'ye Sephora'dan aldım. 

Cam şişenin içindekiler yazısında belirtildiğine göre içinde argan yağının yanı sıra keten ve palm yağı(bir çeşit sebze) bulunuyor. Sonuca gelirsek; saçta çok yoğun baharatlı bir koku biraktığı için parfümünüzle karışabilir ve parlaklığını benim saçımda çok uzun süre koruyamadı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...