24 Mart 2014 Pazartesi

MAC SEE SHEER LİPSTİCK

MAC See Sheer A62 Ruj
 MAC 151 renk ile ruj olarak istediğiniz, düşündüğünüz her rengi karşılamaya kararlı.  Ten-saç rengi ne olursa olsun herkese yakışacak harika ruj See Sheer yaz öncesi hazırlıklar için önemli bir başlangıç.
 




Pembe greyfurt renginde olan See Sheer etiketinde yazan Lustre yani parlaklık veren bölümde satılan bir ruj.
 

 Her ne kadar lip base yani kalıcılık sağlayan dudak bazı kullansam da kalıcı olamadı ne yazıkki. Sürekli tazelemek gerekiyor. Ruju kırmızıya dönük mercan rengi için satın aldım. Yapısı yumuşak, dudakta ağırlık yapmıyor. Kokusuz ve nem sağlayan bir ruj.


Dudakta rengini tam görebilmeniz için kalem ve baz uygulamadım.



Satın almak isteyenler burayı tıklayabilir  Fiyatı 52 tl.


3 yorum:

  1. Cok kalici ve cok canli rujlar harika ben kullandim tavsiye ederim. SinemBayrak

    YanıtlaSil
  2. Bu ruj harika renkleri süper
    Hulya korkmaz

    YanıtlaSil
  3. Kirmiziya donük mercan rengini aldim süper
    Perihan dönmez

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...