7 Mart 2014 Cuma

Parfüm Çantamda Neler Var?

  Parfüm konusu aslında kişiye özel bir konu. Ten rengi, terleme oranı, yaz-kış mevsimi gibi faktörler parfüm alışverişimizi etkilemelidir.
  

  Şimdi benim parfüm çantamda 2014 kışı için neler var bir göz atalım:

1. GUCCI GUILTY
  Gucci markasının Guilty parfümü şuan benim gözbebeğim elimde edt olmasına rağmen çok kalıcı. Karakterli ve kendini belli eden bir koku. Baharatlı ve aşırı ağır parfümleri tercih etmeme rağmen kokunun kişiliğine kalitesine hayran oldum.




Gucci 'nin kendi kapak tanıtımı ise şöyle;
Gucci Guilty sıcak, çarpıcı oryantal çiçeksi kokusuyla kalbinde zevk veren bir kokudur. Mandalinanın etkili ve doğal kokusu, cesur pembe biberle modaya uygun transparanlığıyla parıltılı bir hal almaktadır. Orta notasındaki leylak ve germanyumun çekici karışımı sulu şeftali ile birleşerek, kadifemsi kadınsılığın kışkırtıcılığını yansıtmaktadır.Gucci parfümlerinin en belirgin özelliklerinden biri olan paçuli gücün mesajını verirken, amber de derin bir feminenlik sunmaktadır.

Bende mandalina ve biberiye biraz öne çıkıyor. Buradan satın alabilirsiniz. 3 ay önce 75ml edt 275 tl'ye aldım.



2. GUCCİ GUİLTY BODY LOTİON




Parfüm kullanırken onu duş jeli, vücut losyonu, deodorantı gibi yan ürünleri ile desteklemek gerekir.
Böylece kokuyu sabitlemiş ve cildinize iyice sindirmiş olursunuz. O yüzden yılbaşı, sevgililer günü gibi indirimli zamanları yakalayıp kofre yani set şeklinde almak en mantıklısı.


 

  Guilty'nin vücut losyonu çok kaliteli rahat bir emilim sağlıyor ciltte. Kuru-yağlı farketmeden tüm cilt tiplerine uyum sağlıyor. Bir sonraki duşa kadar da teninizden kokusu çıkmıyor.
  Gucci'nin tüm yan ürünlerini normalde tekin acardan alıyorum ama bu
100ml Guilty vücut losyonunu ben yurtdışından getirttim 35 dolar.








2. GUCCİ GUİLTY INTENSE EDP



  Guilty Intense adı üstünde daha yoğun olanı.Yani Gucci Guilty parfümün çiçeksi notalarına ek olarak pembe biber ve paçuliyi arttırarak daha baskın hale getirmişler. Şişenin tasarımı bile aynı.Sadece şişenin şeffaf olan yan taraflarını siyah yapmışlar.








 75 ml Gucci Guilty Intense yurtdışından getirttim fiyatı 260tl civarı.
Tekin acar'dan satın almak isteyenler burayı tıklayabilir.






















3. KATIA

Vakko'nun tek bayan parfümü Katia edt yani eau de toilette olmasına rağmen oldukça kalıcı.Yıllardır kullandığım parfüm ne olursa olsun mutlaka parfüm çantamda Katia olur. Ankara'nın o kar kokusu kışı hatırlatır bana. Kokusu modern ve genç işi olmasa da benim için klasik.
İçeriği ise şöyle ; içinde inci çiçeği,sümbül , frezya gibi beyaz çiçeklerin ve mimozaların olduğu, üst notalarında gül ve yasemin kokusu yeralırken, orta notada sandal ağacı ve amber, en alt notada ise misk ve sıklamen yer alır.

Yılbaşında Ankara'ya gittiğimde Cepa Avm Vakko'dan 50ml 145 tl'ye aldım. Set şeklinde 50ml deodorantı ile 50ml edt Katia alırsanız 245tl .




4. DOLCE&GABBANA THE ONE



Dolce&Gabbana 'nın fenomen parfümü the one adı kadar iddialı bir koku. Bu parfüm çıkalı çok oldu örneğin ben ilk 4 sene önce kullanmıştım o yüzden üretici  firma da versiyonlarını yaptı. Yani bazı kokular ekleyerek farklı çeşitlerini çıkardılar. 


  The One oryantal-floral sınıfında bir parfüm. Üst nolarında bergamot,mandalina,liçi,şeftali ve solar akoru var. Orta notalarda ise erik,yasemin ,beyaz zambak ve en son alt notalarında ise kuru amber vanilya ve misk olduğu için verdiğiniz paraya değer, bana hediye geldi ama siz 75ml 300 tl'ye tekin acardan alabilirsiniz.

1 yorum:

  1. KATIA hariç diğer parfümleri biliyorum, hepsi birbirinden muhteşem kokular. MİS kokulu yazınızdan sonra parfüm sıkma ihtiyacı hissettim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...