9 Mart 2014 Pazar

YVES SAINT LAURENT BABY DOLL MASCARA

Yves Saint Laurent Volume Effect Baby Doll Mascara 




Yves Saint Laurent, Mode-Makeup furyasına uyan(Dolce&Gabbana,Armani,Givency,Chanel,Dior) markalardan biri. Yani hazır giyimde dünya çapında kendilerini kanıtlamış markalar, kalitelerini kozmetik-cilt bakımı alanında da başarılarını sürdürüyorlar.

  YSL markası maskaraları en çok tercih edilen olmanın yanı sıra ödüllü ürünler olmasıyla da dikkat çekiyor.

  Peki bu Baby Doll rimelin piyasadaki diğer rimellere farkı ne ki satın alayım derseniz; fırça ucu çok esnek kirpiğimi rahatça boyayabildim. Özellikle alt kirpikleri boyamak cambaz işidir biliyorsunuz alta boyası geçerse bittin. Rimellerin hemen hepsinde olan keskin koku bu rimelde yok. YSL'nin patentli yeni fırçası sayesinde kirpiklerin tek tek ayrıldı ve yapışmadı.

   













  Kirpiğime sabah saatlerinde sürdüm akşam eve döndüğümde ilk anki duruluğunu kaybetmedi.  Dolgunluk anlamında çok tatmin etmese de kirpikleri uzatma ve özellikle 6 saatten sonra kuruyarak göz altına siyah pullar dökülmesi sıkıntısı yaşatmadığı için memnun kaldım. Bunun nedeni içeriğinde bulunan boyadaki polimer miktarı. Bu da sadece A seviye markalarda oluyor.

















  Kirpikleriniz doğuştan kıvrık değilse bu rimelin kıvırma ve dolgunlaştırma özelliği yok. Kirpik kıvırıcıyı sevmiyorum çünkü uzun vadede kirpikler o kıvrıldıkları yerden kırılıveriyorlar. Onun yerine kıvırıcı özellikli fırçası bulunan rimel tercih etmek en mantıklısı.

Bende rengi 01 Siyah, diğer renkleri de (02 Kahverengi, 03 Mavi, 04 Mor ) mevcut .
85tl'ye buradan satın alabilirsiniz.










1 yorum:

  1. Ben özellikle alt kirpiklerim için ince fırçaya sahip bir maskara arıyordum. Bunu düşünebilirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...