9 Mart 2014 Pazar

BENEFIT BENETINT

  Benefit Benetint Sıvı Kırmızı Allık 




Türkiye 'de sadece Sephora'da satılan Benefit markasına ait sıvı allık Benetint karşınızda. Benetint kan kırmızı renkte kalıcı harika bir başyapıt. Allık olarak veya dudaklarınıza ruj olarak uygulayabilirsiniz. 
 


Benefit'in özelliği çok kalıcı olması. Yanağınıza veya dudağınıza sürdükten hemen sonra kurumasına izin vermeden dağıtmanız gerekiyor. Yoksa teninize damlattığınız şekilde kalabilir. Benefit'i gün sonunda cildinizden arındırmak için güçlü bir makyaj çıkarıcıya ihtiyaç var. 

Yanaklarınıza highlight olarak fondoten altı veya üstü kullanabilirsiniz. Yani belli belirsiz isterseniz yayarak fondötenden önce, belirgin isterseniz fondötenden sonra kullanabilirsiniz. 

 

 Benetint'i kullanmaya doyamayacaksınız artık o sizin gizli silahınız! Asla kıyafetlere bulaşmıyor, tazelemek gerekmiyor, bastırarak elinizle silmeye çalışsanız bile gitmiyor. Kullanmayı bilmeyenler tabi dayak yemiş Heidi gibi olabilir aman dikkat! Jennifer Aniston filmlerindeki gibi sabah tertemiz çarşaflar ve sağlıklı al al yanaklarla eşinize uyanmak istiyorsanız benden size tüyo Benetint.







Benetint 'i sürer sürmez


















Benetint'i sürdükten 5 saniye sonra.



















Benetint'i sürdükten 6 saat sonra
















Benim vazgeçilmezlerimden Benefit Benetint 12.5 ml cam şişesinde 99tl'ye Sephora'da satılıyor.















2 yorum:

  1. merhaba
    waaoowww diyorum kalıcılığına... benim de listeme eklendi keza kimi zaman sabahtan bu makyaj işini yapıp, gün içinde tazeleyemiyorum bile! en azından tazelemeye bile gerek kalmayacak olması harika!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu allik cok kalici ve süper bir allik ben kullaniyorum
    Eda şimşek

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...