9 Mart 2014 Pazar

BENEFIT HIGH BROW AYDINLATICI

Benefit High Brow 



  Benefit markasının çıkardığı harika ürün High Brow'u tanıtacağım sizlere. Adına kaş kaldırıcı demişler ama multifonksiyonel bir ürün .


 


  Makyajın son adımlarından biri kaşın yarısından sonuna doğru altına aydınlatıcı sürmektir. Bu kaşınızı daha kalkmış ve göz çapınızı daha büyük gösterir.
 Multifonksiyonel derken kendi kullandığım yerleri sıralayayım; kaş altıma ve gözümün alt iç kapağına sürüyorum ki gözlerim daha büyük görünsün. Göz altlarıma sürüyorum herne kadar kapatıcı sürsemde bu aydınlatıcı beyaz değil 'ice pink' dedikleri çok uçuk pembe. Gözlerimin altını muhteşem aydınlatıp yorgun görünümden eser bırakmıyor. Bir de çok güldüğüm için ağız kenarlarımdaki çizgiler giderek derinleşiyor, sizde kapatıcıdan önce alın, ağız kenarı gibi çizgilerinize bunu uygularsanız daha iyi kapandığını göreceksiniz.
 

Yanımdan hiç ayırmıyorum diyebilirim. Çoğu Benefit ürünü gibi kalıcı. Bir de primer/fondöten/kapatıcı altbazında kullanmışsanız 10 saat garanti diyorum.
 

Dikkat etmeniz gereken nokta benim sürdüğüm kadar sürün. Daha fazla sürerseniz 80'li yıllar Seren Serengil olabilirsiniz.

İncelemek isteyenler www.benefitcosmetics.com
Satın almak isterseniz Sephora'da 80tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...