8 Mart 2014 Cumartesi

ESTEE LAUDER PRIME FX

Estee Lauder Prime Fx Pro Concealment Kit / Kapatıcı Set


  Estee Lauder'in bu minik ama çok işlevli kapatıcı seti bende bağımlılık yaptı diyebilirim.
Fotoğrafta da görebileceğiniz gibi çok minik yer kaplamıyor ve içinde 4 farklı ürün barındırıyor.
 






   Çantanız ne kadar küçük olursa olsun Prime Fx'inizi hep yanınızda taşıyabilirsiniz. Tasarımını da çok iyi yapmışlar iki kattan oluşuyor. Birinci katta çift taraflı uygulama fırçası var. İkinci katta ise ayna ve 4 aşamalı ürünlerimiz var.
 

Kapatıcı setimizi tek tek inceleyelim:
En baştaki beyaz kıvamlı krem Line Diffuser olarak geçiyor yani çizgi dağıtıcı dediğimiz cildin üst katmanını kapatma işlemi için hazırlıyor. Hafif kıvamlı vazelin gibi dursa da ağırlık ve yağlanma olmuyor. Soldan ikinci ürünümüz red corrector yani kırmızı kapatıcı dediğimiz yüzdeki koyu renkleri nötrlemek için kullanılan kapatıcı çeşidi, mesela göz altı mor halkalar, koyu renk güneş lekeleri gibi.
Soldan üçüncü ürünümüz blue corrector yani mavi kapatıcı. Mavi kapatıcılar ciltteki kırmızılıkları kapatmak için kullanılır; sivilce,uçuk gibi kırmızı lekelerde kullanılabilir. Dördüncü ve son ürün en sağdaki Pressed powder yani sıkıştırılmış pudra. Kapatıcılar kremsi olduğu için sabitlemek amacıyla uyguluyoruz.

 

Kullanım için yüzü temizleyip nemlendirdikten sonra en soldaki beyaz krem ile baz oluşturuyoruz. Daha sonra eğer lekemiz siyah göz altı gibi koyu renkse 2 numaralı kapatıcıyı, eğer sivilce gibi kırmızı renk lekemiz varsa 3 numaralı kapatıcıyı fırça yardımıyla sürüyoruz. son adım en sağda bulunan pudra ile sabitlemek. Üzerine fondöteni rahatlıkla geçebilirsiniz.

Blogu açmadan aldığım bir ürün olduğu için kutusu elimde yok. Merak edenlere arkasını da fotoğrafladım.

  Prime fx benim için pratik ve sevimli bir ürün. Ben yurtdışından almıştım ne yazıkki Türkiye'de satılmıyor. Kargo ücretini göze alıyorum diyorsanız şuan www.amazon.com'da 24 dolara satılıyor.
 Açıldıktan sonra 24 ay içerisinde kullanılması gerekiyor. Açık ten rengi olanlar benim gibi 01 Light rengini alabilirler. Ten rengi koyu olanlar ise 02 Dark rengini seçmeleri gerekiyor.



2 yorum:

  1. Yurtdışından kozmetik sipariş edilemiyo benim bildiğim

    YanıtlaSil
  2. amazondan nasıl isteyeceğiz , gelirmi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...