28 Mart 2014 Cuma

ESTEE LAUDER SUMPTUOUS EXTREME MASCARA

Estee Lauder Sumptuous Extreme Maskara
Estee Lauder 'ın makyaj ve cilt bakım ürünlerini severek kullanıyorum ama açıkçası rimel alanında çok başarılı bulmadığım için Estee rimellere pek elim gitmiyordu.
 

Yeni çıkan Sumptuous rimel ile tanışmam sürpriz oldu. amerika'dan aldığım Daywear nemlendiricinin yanına bir makyaj çantası ve içinde deneme boyu birkaç ürün koymuşlar. Sumptuous Extreme Maskara da bunlardan biriydi.Tabi denemek farz oldu. Deneyince de elimden bırakamadım.Kokusuz, haif yapılı kirpiklerimde ağırlık yapmadı.En güzeli akşam temizlerken kirpiklerimi dökmedi. İddia ettiği gibi dolgun,uzun,kıvrık kirpiklere ulaştım. Ama bu maskarayı benim için bir numaraya koyan parlak rengi. Boyanın rengini parlak yapmışlar bu da gözleri daha ön plana çıkarıyor, daha büyük gösteriyor.






Benim için mükemmel maskara Lancome Babydoll tüpünün içine Loreal Lash Architect maskaranın fırçasını kulanmakla oluyor. Birinin boyası, birinin fırçası mükemmelim.

Sumptuous rimelle kalıcı , kirpikte topaklanma yapmayan pul pul dökülmeyen boya beni mutlu etti. Sık kılları ve eğimli fırçası ise beklentilerimi karşıladı.


Bendeki rengi siyah.Ayrıca kahverengi de mevcut. Olumsuz yönü ise dolgunluk anlamında en mükemmel seviyede değil. Kirpiklerimi diğer marka rimel fotoğraflarına bakarak karşılaştırabilirsiniz.

Hediye edilen rimel 2.8ml, normal satılan rimel 7.6ml. Paketten iki tane çıktı. Bolca yetti, tazelemeye gerek yok.
Her maskara gibi kapağı açıldıktan 6 ay sonra kullanım süresi bitiyor.
Rimelleri kullanırken kapağı tüpün içine çok fazla çıkarıp sokup pompalama yaparsanız hava alır kurur. Buzdolabı,balkon gibi soğuk yerlerde muhafaza ederseniz yağlı yapısı sebebiyle donar, kullanamazsınız.

Estee Lauder Sumptuous Extreme Maskara  kendi sitesinde 88tl.

1 yorum:

  1. merhaba ben de deneme boyunu kullanma fırsatı bulmuştum ve acıkcası beğendim ama daha uygun fiyatlı muadilleri de var hani... benim de kirpiklerimi dökmedi bu benim için koskocaman bir artı oldu :)
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...