18 Aralık 2014 Perşembe

TOM FORD RUJ 01 SPANISH PINK

TOM FORD LIPSTICK 01 SPANISH PINK 
        Tom Ford Spanish Pink ruj, Amerikalı markanın dünyada en çok satan makyaj ürünü olmuş durumda. Amerika Lansmanında daha önce gözüme kestirmiştim, ama beklentilerim de üzerine çıktı. Kalıcılığıyla Armani Maestro'yu yakalayan, renk yoğunluğu ve ipeksi yapısıyla Rouge G Guerlain'e eşit, renklerinin mükemmelliğiyle Chanel Allure yada Dior Addict'i tahtından etmeye aday harika bir ruj. Tom Ford'un mat, saten bitirişli ve ışıltılı olmak üzere üç klasik yapıda ruj çeşidi var. 01 Spanish Pink ise saten bitirişli seriden, şeftali alt tonlu açık pembe bir ruj. Kapatılıcılığı ve kalıcılığı tam. Nemlendirmesi mükemmel, çok hafif bir vanilya kokusu var. Nude ve açık pembe tonları çok güzel ruj numaraları var, hepsini tek tek denedim, mahvettim standı:))En aşağıda renk skalasının fotoğrafını da koydum. 




   Yukarıdaki fotoğrafı evin içinde, alttakini ise dışarıda çektim. rujda kırmızı-koyu renklerin kalıcılığını sağlamak kolaydır, nude veya açık pembe tonlarında kalıcılığı yakalamak ise zor... Spanish Pink dudaklarıma hafif bir pembelik verdi ama çok da ön plana çıkmadan; kalıcılığı ise harika harika! Saten yapısını oldukça hafif formula etmişler, hiç kendini hissettirmedi.

 Tom Ford'un makyaj koleksiyonu Harvey Nichols, Sevil ve Beymen mağazalarında satılıyor. Zorlu Beymen'den 3gr ruju 158tl satın aldım. İncelemek ve satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. Diğer renk seçenekleri de şunlar: 











2 yorum:

  1. Merhaba, dün markafonide gezinirken fırsat ürünlerinde tom ford vardı rujları eminim harika ancak daha önce hiç kullanmadığım için hemen sayfanızda ürün hakkında yazı aradım ve tabikide aradığımı buldum :) ruj siparişlerimi verdim üstelik sizin önerdiğiniz renkte sayfada olunca daha bi içime sinerek yaptım alışverişimi... Faydalı yazınızdan dolayıda teşekkür etmek istedim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...