24 Aralık 2014 Çarşamba

BOBBI BROWN AYDINLATICI JEL NO.2 ROSE

BOBBI BROWN FACE HIGHLIGHTER PEN / ILLUMINATOR NO.2 ROSE 
  Bobbi Brown'un Aydınlatıcı ürünü şimdiye kadar kullandıklarımın içinde en kalıcısı oldu. Kalem şeklinde tasarlanmış, aynı Lancome Star Bronzer'da olduğu gibi arkasındaki butona basında ucundaki fırçaya aydınlatıcı jel akıyor. Sıvılık kıvamı tam yerinde ne çok su gibi nede katı. Rengi çok doğal duruyor, bende 2 numara Rose var, benim bildiğim iki tonu daha var. 



        Neredeyse tüm markaların sıvı Highlighter/ Illuminator denilen renkli aydınlatıcılarını kullandım. Ya yapış yapış rahat edemedim, kimisinden memnun kaldım ama 1 saat sonra uçtu gitti. Nars'ın mesela tüpteki Illuminator 'leri renk olarak harika ama 1-2 saat sonra sadece sim kalıyor. Bobbi Brown'da ışıltı yüksek, ıslak görünüm veriyor.Daha çok simli değil de metalik yapıda oluşturulmuş. Fondöten üstüne yada çıplak tene aynı kalıcılığı ve hafifliği sağladı. 
  Yukarıdaki fotoğraf dışarıda, Aşağıdaki fotoğraf evin içinde çektim. 

      Bobbi Brown Face Highlighter Pen 6.3ml fiyatı 79tl, ben 20 gün önce Elca Kozmetikten 40tl'ye aldım. Elca Kozmetik yazım için burayı tıklayabilirsiniz. Ürünü bitirdim, iki tane almadığıma çok pişmanım. Bobbi Brown Boyner, Beymen'de satılıyor. Ayrıca İstanbul, Ankara'da kendi mağazaları var. Bu ürünü bulamazsanız Nişantaşı Bobbi Brown 0212-2343240 arayabilirsiniz yardımcı oluyorlar. 

  Ben makyajımı bitirdikten sonra, son adım olarak fırçasıyla elmacık kemiklerimin üzerine yuvarlak hareketlerle dağıtıyorum. 










2 yorum:

  1. Bitirdiniz mi? O kadar az mı var içinde?

    YanıtlaSil
  2. Duru:) yanıltıcı olmasın, 1 ayda 30ml yani bir fondöten şişesi bitiriyorum:))) Bobbi Brown aydınlatıcı gayet berekeketli.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...