10 Aralık 2014 Çarşamba

ESTEE LAUDER PERFECTIONIST SERUM & RESILIENCE LIFT SET

ESTEE LAUDER PERFECTIONIST SERUM & RESILIENCE LIFT CREME SET 
       Estee Lauder'ın kırışıklıklara karşı savaş açan bu üçlü krem setini yıllardır kullanıyorum, tekrar tekrar satın almaktan zevk alıyorum.Çünkü sonucu görebilmek harika, yaşımı zamana karşıkoruyabildim, tek bir kırışığım yok en az 10 yaş daha genç görünüyorum. 

      Oluşmuş kırışıklıkları düzeltmeye yönelik Serum yani etkisi yoğunlaştırılmış krem Perfectionist CP+ sürer sürmez etkisini gördüğüm bir ürün. Daha önce Daha da geliştirilmiş modeli Perfectionist CP+R'yi detalı yazdığım yazımı buraya tıklarak okuyabilirsiniz. Arasında gözle görülür bir fark bulamadım içeriğe silikon eklenmiş; 
Perfectionist mükemmelleştirme anlamına geliyor. C: Correct yani düzeltme,   P:Prevent yani önleme,    R:Reduce yani azaltma olarak Türkçe'ye çevirdim.

 Üç kremin de içeriğini merak edenler için fotoğrafladım




   Perfectionist (CP+) Serum: Kırışıklıklara günlük nemlendirici kremden daha çabuk sonuç almak isteyenler için ideal. Sabah akşam kullandığınızda 1 haftada sonucu görebiliyorsunuz. Muhteşem bir serum yüzdeki kırışıklık, sarkma, ağız kenarında geniş çukurlar, iki kaş arası oluşan derin çizgiler gibi belirgin yaşlılık etkilerini azaltıyor, minicik bir damlası bile yeterli. 30ml şişesi olan ürün kapağı açıldıktan 24ay sonra kullanım süresi bitiyor.


  Resilience Cream : Yüz ve boyun için kullanılan bu krem yüzdeki kırışıklıklar kadar bence sarkmalar içinde etkili. Yaşlandıkça yanaklar, gıdı gibi bölgeler kendini salıyor. Daha çok toparlayıcı bir etkiye sahip.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Resilience Eye Cream: Göz kremi, göz kenarındaki kazayağı denilen çizgi şeklindeki kırışıklıkları doldurup düzenliyor, ama bunun için çok geç yaşları beklemeyin. Benim bu göz kreminde en çok hoşuma giden yaş ilerledikçe göz kapağı aşağı düşer, onu hedefleyerek kaşı ve üst göz kapağını aşağı düşürmüyor.


 
Kullanımı: Bu üçlü seti ben nasıl kullanıyorum hemen anlatayım; sabah yüzümü yıkıyorum, önce Serumu yüzüme boynuma yediriyorum.1 dakika iyice emmesini bekliyorum sonra gözüme göz kremini ve yüzüme boynuma da nemlendiriciyi dairesel hareketlerle sürüyorum.Sonra makyajımı yapıyorum.
Akşam eve gelince; yüzümü jel temizleyici ile makyajdan arındırıyorum. Kurumasını bekleyip serumu sürüyorum. 1 dakika sonra gözüme göz kremini ve yüzümle boynuma nemlendiriciyi sürüyorum. Cilt yaşınıza göre kırışıklık veya sarkma başlar başlamaz kullanılması gereken bir set.


 Tek başına Perfectionist Serum 30ml fiyatı 285tl,   Bu üçlü set(30ml Perfectionist Serum, 5ml Resilience Lift göz kremi, 15ml Resilience Yüz-Boyun kremi) fiyatı ise 225tl. Satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.
 Kendi sitesinde 225tl'ye satılan bu seti ben geçen hafta ELCA alışverişimden 99tl'ye satın aldım.ELCA yazımı okumak için burayı tıklayabilirsiniz.

5 yorum:

  1. E.L. son zamanlarımın favori markası.Advanced Night Repair serisini kullanıyorum ve bayılıyorum. Ancak bu seri de ilgimi cekmedi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün:) night repair'den asla vazgeçmem. Bu seti de tavsiye ederim

      Sil
  2. bu kremleri daha oncede duymustum yaş aralığı nedir peki kac yaş üzeri kullanmalı bu kremleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre 35 yastan itibaren. Ama cilt yaşı gerçek yaşımızdan farklı. Ben mesela, göz kapaklarımın aşağa düştüğünü farkedip 32de basladım. Gülşah:)

      Sil
  3. En çok bu ürünün yazısını merak ediyordum, teşekkürler hemen yazdığınız için =) Hangi yaş ve cilt tipi için uygun peki? Ve nemlendirme etkisi ne durumda? Kuru/Karma bir cildim var. Kırışıklıklara iyi geldiği kadar nemlendirme etkisi de varsa almayı düşüneceğim sanırım =)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...