4 Aralık 2014 Perşembe

DERMALOGICA MULTI ACTIVE TONER

DERMALOGICA MULTI ACTIVE TONER YÜZ SPREYİ
Dermalogica Multi-Active Toner yüz spreyi şimdiye kadar kullandıklarımın içinde en iyisi. Amerikalı bir marka olan Dermalogica'yı ilk cilt doktorum tavsiye etmişti, o günden bu yana Dermalogica'nın birçok ürününü kullandım, fiyatları ortalamanın biraz üzerinde ama gerçekten vaat ettiğini yapıyor. Tabi daha ucuza alacağım diye internetten kullanım süresi geçmiş ürün almamaya dikkat edin, eczaneden alınca hem güzelce anlatıyorlar hemde tazeliği garanti.


  Multi-Active Toner, face mist yani yüz spreyi gereksiz bir ürünmüş gibi görünsede kullanmaya başladıktan sonra bağımlılık yapıyor. Kokusu olmayan bu sprey temiz cilde yada makyajlı cilde hiç farketmiyor biraz uzaktan sıkıyorum. Cildi nemlendiriyor; lavanta, salatalık,melissa otu ve aloe vera sayesinde cilde ferahlık ve rahatlama sağlıyor. Cildimde kızarıklık, tahriş,pul pul dökülme yada benzeri etkisi kesinlikle olmadı; aksine bu tarz şikayetleri olanlara öneriyorum.Özellikle hamilelik ve lohusalık döneminde hassas cildimi tek rahatlatan şeydi diyebilirim. Sıcaklarda yapış yapış olmadan rahatlayıp cildini tazelemek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim...

250ml fiyatı 140tl, ben blogu açmadan elimdeki şişeyi bitirip atmışım fakat elimde 30ml başka setten çıkan seyahat boyu vardı onu fotoğraflara koydum. Dermalogica'nın bu tarz ufak boy 3-4 üründen oluşan setleri var, onlar daha uygun fiyata geliyor. İncelemek için burayı tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...