25 Aralık 2014 Perşembe

MAC CEREMONIAL HEIRLOOM MIX CREMESHEEN GLASS

MAC YILBAŞI KOLEKSİYONU CEREMONIAL DUDAK PARLATICISI 
      MAC'in 2015 Yılbaşı Koleksiyonu Heirloom Mix için çıkardığı 5 yeni renkten biri Ceremonial, görür görmez vurulan renklerden. Dudaklarda taş bebek görünümü veren sıcak pembe alt tonlu hafif pırıltılı bu renk tüm cilt tonlarında çok hoş duruyor. Cremesheen Glass serisinden çıkan bu dudak parlatıcısı hafif yapıda, yumuşak ve yapış yapış değil gayet rahat kullanılıyor. Ruj üstüne tabiki daha kalıcı oluyor ama rengin duruşu çok hoşuma gidiyor ben sadece parlatıcıyı tek başına sürüyorum.




   Yılbaşı serisi olması nedeniyle ambalajı simli siyah renkte; 2.7gr Ceremonial Cremesheen Glass fiyatı 71tl.Diğer renkleri görmek ve satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. Nişantaşı Mac'den alışveriş yaptıktan sonra Beymen'de birer kahve keyfi de yanımıza kaldı:) Karşısında Christian Louboutin'de kızım ojelere bayıldı:) Annesinin kızı:)))






2 yorum:

  1. Allah bağışlasın :) Ben kesinlikle lipgloss insanı değilim ama sürüp bitirenleri tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  2. O Louboutin'lere ben de ağzımın suları akarak bakıyorum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...