23 Ekim 2014 Perşembe

DIOR 461 ROSE NECTAR DUDAK PARLATICISI

DIOR CREAMY LIP GLOSS 461 ROSE NECTAR 
         Dior'un Creamy Lipgloss yani kremli dudak parlatıcısı serisinden 461 Rose Nectar adı gibi pembe şeftali tonunda, dudakta çok doğal duran bir renk. Şeftali alt tonlu açık pembe rengi. Simli değil hafif metalik bir parlaklığı var. Creamy Gloss serisi diğer parlatıcılara oranla daha fazla nemlendirici içeriyor. Yapısı çok hafif, kesinlikle ağırlık yapmıyor. Dudakları yapış yapış yapmıyor. Örtücülüğü ve kalıcılığı orta seviye.İnce bir yapısı var, rengi tam verebilmek için 3 kat sürmek gerekli, ama ben tek katla yetiniyorum, çok daha doğal duruyor. 


       Parlatıcılar rujdan daha sağlıklı ve daha 3 boyutlu göründükleri için bu doğal tondaki parlatıcıyı birçok ruja oranla daha sık kullandım. Hafif yapısı, yapışmaması bir de Dior lüksüyle birleşince yanımdan ayırmadım. 


   6ml gloss fiyatı 63tl, Ağustos ayında belirli ürünlerde indirim vardı 41 tl'ye satın aldım. İncelemek, satın almak isteyen burayı tıklayabilir. 





2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...