23 Temmuz 2014 Çarşamba

PHYSICIANS FORMULA BB COMPACT CREAM

PHYSICIANS FORMULA BB COMPACT CREAM LIGHT/MEDIUM 
 Physicians Formula markası eczanelerde bulabileceğiniz, paraben içermeyen cilde dost ürünlerden oluşan makyaj ve cilt bakım markası. Physicians Formula'nın tüm ürünleri paraben, gluten ve komedojenik bileşenler gibi cilde zarar veren maddeler içermiyor, bu sebeple Dermatologlar ve Doktorların en sevdiği markalardan. 

  Physicians Formula BB(Beauty Balm) kremi kompact şekle dönüştürmüş, akışkan değil daha yoğun daha kremsi olmuş. BB krem nemlendirici,güneş koruyucu ve fondötenin birleşmesinden oluşan kremlere deniyor. Bu BB krem, bildiğimiz pata krem  olmasına rağmen yağlı değil, diğer tüm bu markanın ürünleri gibi yağ içermiyor benim yağlı cildimde kesinlikle kusma , yağlanma, topaklanma olmadı. Kuru ve karma ciltler içinse birebir, hafif dokusuyla ağırlık yapmıyor. 

  Diğer cilt tonlarına göre de seçenekler var ben Light/Medium yani Beyaz ten/açık Buğdaylar için uygun olanını satın aldım. Light seçeneği de var ama fotoğraflarda hayalet surak olmak istemediğim için almadım. Cildi temizledikten sonra tüm yüze uygulayabilirsiniz. Kendi kutusundan çıkan süngerini çok beğenmedim elle dağıtmak ya da Mac marka süngerlerle sürülenin üzerindeki fazlalığı almak daha naturel bir uygulama sağlıyor. Fırça ile sürüldüğünde fırça izi kalıyor. Öncesinde nemlendirici sürmeye gerek yok. Aynalı kutusunda pratik bir ürün. 8gr olan bb krem bana çok pratik geldiği için son birkaç hafta elimden düşürmedim, panın aynasına ulaştım yakında bitecek. 

  Güvenilir içeriğe sahip, cilde dost pratik bir makyaj yapma düşünceniz varsa ideal. Kesinlikle akne oluşumu, komedon oluşumu yapmıyor. Kalıcılığı konusunda orta karar bir ürün gündüzden geceye geçerken tazelemek gerekebilir. Üzerine allık, kapatıcı, highlight gibi ürünler güzel tutunuyor. Cilde verdiği aydınlık ve parlaklık kıvamı da iyi, boyun ve dekolte bölgesine,bacaklara,tüm vücuda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kapatıcılığı da gayet iyi leke ve diğer kapatma seçeneklerinde örtücülüğü güzel. 

  8gr ürün fiyatı 77tl. Yetkili eczalerden bulabilirsiniz. Güvenilir bazı eczanelerin internet sitelerinde de satışı mevcut. Kendi sitesinden incelemek için buraya tıklayabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...