2 Temmuz 2014 Çarşamba

LANCOME TRESOR IN LOVE EDP

LANCOME TRESOR IN LOVE EDP KADIN PARFÜM 
Sadece yabani gül kokan kalıcı romantik bir koku düşünün;
Kozmetik alanında dünyaca ünlü marka Lancome yıllar önce çıkardığı Trésor parfümünü başarıyla çeşitlendirmeye devam ediyor. En son çıkardığı "Trésor in Love" parfümünün ilk tanıtım mailini aldığımda beni pek heyecanlandırmadı açıkçası. Ben ağır baharatlı kokuların insanınyım; çiçekli hafif kokular tatmin etmiyor. Neyse, yine de markasından dolayı bir denemeyi hak ediyor diyerek satın aldım. Ve kalıcılığıyla tek bir baskın kokusuyla karakterli duruşuyla bu parfümü çok beğendim. 

 İçeriğinde  bergamot, pembe biber, nektarin, türk gülü, yasemin, menekşe bulunan parfümde üst notalar yani burna ilk gelen kokular şeftali, armut, pembe biber, bergamot
orta notalar yani sıktıktan yarım saat sonraki koku menekşe, gül, yasemin, şeftali 
dip notalar yani kalıcılığı sağlayan koku ise misk ve sedir. 



















Kutusunda, fotoğrafta gördüğünüz gibi ana kokular kırmızı kuş üzümü ve yabani gül olsa da; sıktıktan sonra sadece kalıcı bir yabani gül kokusu kalıyor. Romantik bir koku edp olduğu için kalıcı bir koku, çiçek hele de gül kokusundan hoşlanıyorsanız bu parfüm nokta atışı olacaktır.

Ben set şeklinde aldım, yanında kendi vücut losyonu var. Parfümleri kendi vücut losyonu, duş jeli gibi ürünlerle destekleyince tene daha iyi yerleşiyor ve kalıcılığı artıyor. Vücüt losyonu da aynı parfümü gibi sadece yabani gül kokuyor; ellerinize tüm vücudunuzu nemlendirebilirsiniz. Yapısı akışkan ve kolay emilir ince dokuda. Şişesi yenilenmiş Tresor in Love Midnight Rose'nin renksiz cam versiyonu ve parfümün rengi-dış kutusu adıyla uyumlu aşık,romantik somon pembesi.

Boyner'den indirimde 30ml edp+vücut losyonu 84tl'ye aldım. 50ml ve100ml seçenekleri de mevcut. Satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.



2 yorum:

  1. ben de bu parfüme bayılıyorum. yumuşacık,pudralı gibi bir gül kokusu ve inanılmaz kalıcı :)

    YanıtlaSil
  2. En beğendiğim koku.bence muhteşem. ..indirime girince tekrar setini almak istiyorum.duygulari harekete geçiren bir parfüm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...