30 Kasım 2014 Pazar

DOLCE GABBANA RUJ NO.125 MANDORLA

DOLCE GABBANA LIPSTICK NO.125 MANDORLA 

      Dolce Gabbana Makyaj ürünleri Beymen, Sevil Parfümeri ve Harvey Nichols'da iki senedir satılıyor. Ambalajları, ürün kalitesi en üst düzeyde. Denemesi, incelemesi keyif veriyor. Dolce Gabbana stilini klasik makyajdan yana kullanan bir marka; klasik renkler ve klasik dokuda kozmetikle İtalyan lüksünü birleştiriyor.

     Rujlarından genel olarak memnun kaldım, dudağı kurutmuyor, kalıcı ve renk tonları yoğun. Klasik ruj segmentindeki D&G Lipstick serisinden 125 numaralı Mandorla İtalyanca badem anlamına geliyor. Soğuk alt tonlu nude renk ruj soluk görünümlü ten rengi tonlarında. Göz makyajımı çok yoğun yaptığımda kullanıyorum.Dudakları dolgun gösteriyor. Bu tarz nötr renklerin rujda kalıcılığı pek yoktur, ama Mandorla kalıcı, tazeleme gerektirmiyor. D&G rujların yapısı çok katı ve sert o yüzden ruj kalıbında daha pembemsi duruyor; yada bileğime sürdüğümde beyaz tenli olduğum için daha pembemsi durdu. Fakat dudak rengim pembe olduğu için dudağımda soğuk nude tonunu tam yakaladı.


   Her rujun dudakta fotoğraflanması gerektiğine inanıyorum, renk tonu ne olursa olsun bilekle dudakta duruşu çok farklı oluyor. Birde genel olarak nasıl görünüyor diye tüm yüzümü fotoğrafladım.




Klas ve Kaliteli bir görünüm yakalamak isteyenler için ideal bir ruj olduğunu düşünüyorum. Zorlu Avm Sevil'den 110tl satın aldım fakat sitelerinde D&G makyaj satışı yok, o yüzden Beymen'den almak veya diğer renklere bakmak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz.









1 yorum:

  1. Merhaba Selen Hanım :)
    Türkiye'nin yeni online alışveriş merkezi buypasa.com çok yakında açılıyor. Dolce & Gabbana ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...