30 Haziran 2014 Pazartesi

ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR POWDER

ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR PUDRA PALE ALMOND 02

 Pudralar toz olduğu için uçucudur, yüzde fondöten kadar tutunamaz diyenlerdenseniz bu yazıyı okumanızı tavsiye ederim. Estee Lauder markasının kalıcı serisi Double Wear,  pudrada da vaat ettiği kalıcılığı yakalamayı başarmış. İçeriğindeki temel maddelerin kalitesi hergün kullansanız bile cildin nefes almasını engellemiyor, içeriğindeki E Vitamini sayesinde ciltte iyileşme görülüyor.


  Yapısı, dokusu kadifemsi nemlendirici üzerine sadece cilt tonunu eşitlemek için kullanabilirsinz. Ya da benim gibi fondöten üstü makyajı kalıcı yapmak-sabitlemek için kullanabilirsiniz. Cildim açık buğday Estee Lauder Double Wear sıvı fondötende 2C3 01 Fresco en açık rengini kullanıyorum. Fakat bu pudrada bir ton daha koyu rengini alsaydım daha iyi olurmuş. Çıplak tene iyi fakat, fondöten üzerine uygulandığında tonu açık kalıyor.

 Bu pudrayı kuru-ıslak çift yönlü kullanabilirsiniz. Kendi süngeri de bu anlamda çift yönlü; süngerin üst kısmı kıllı puf bunu kuru kullanım için tercih edebilirsiniz. Islak kullanım içinse sünger olan kısmını hafif ıslatıp suyunu sıkarak pudraya sürüp daha sonra yüzünüze uygulayabilirsiniz. Bu uygulamada pata krem kıvamını yakalayabilirsiniz. Çok kuru ciltler için ıslak kullanımda harika sonuçlar çıkıyor, çizgiler doluyor. Kuru kullanım ise karma-yağlı ciltte özellikle t-bölgesinde parlamayı önlüyor toz yapısı yağı emiyor. Ben Mac duo fibre brush geniş pudra fırçası ile uyguluyorum.

  Satın alınabilecek en güzel pudralardan, makyaj sabitlemede Kryolan Fix pudramla yarışır, fark yok neredeyse. Cilde dost, sivilcelenme, gözenek tıkanma yaşamıyorsunuz. Pudrayı blogu açmadan aldığım için ne yazıkki kutusunu atmışım; 12gr kullanım süresi paketi açtıktan 24ay sonra bitiyor. Bol bol yetecek bereketli bir ürün. İçinde aynası ve süngerin hava alması için panjurlu kapak yapmışlar. Kendi süngeri de gayet başarılı, pudra bitince diğer ürünleri uygulamada el altında bulundurulabilir.

 Estee Lauder Double Wear Pudra'yı Sephora'dan 115 tl'ye aldım. İncelemek, satın almak isteyen buraya tıklayabilir.


3N1 Ivory Beige

3C1 Pebble

2N2 Fresco

4W1 Shell Beige

Pale Almond

2W2 Rattan

3W2 Cashew

2C1 Pure Beige

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...