2 Haziran 2014 Pazartesi

DOLCE&GABBANA SHIMMER EYELINER NO:12

 Dolce&Gabbana Aydınlatıcı Göz Kalemi no:12 

   Milano'da D&G'nin merkez mağazasına girerken kezban Pariste filmi gibi herşeyi ellediğim için satış elemanı sözü ne aramıştınıza getirdi.Ben de gözüm makyaj malzemelerini ısırdığı için aa siz de mi kozmetiğe girdiniz diye kızı bağladım. Bana bir makyaj yaptı hiç unutamam bir allık, göz kalemi ve rimelle başka bir ben oldum. Yıllardır bu kalemi unutmuştum.
 


Bu kalemin özelliği göz kalemi değil, gözü aydınlatmak ve büyütmek için kullanılan bir ürün olması. Rengi kristal partikülerlerden oluşan bronz-pembe bir renk.
 

  Yumuşak yapısı ve kalıcığıyla memnun edici bir ürün. Kalem kapağını açtıktan 36 ay sonra tarihi bitiyor.Kalemin arkasında kauçuk blenderi var, gri tonlu göz makyajında kaş altına dağıtıp homojen de yapabilirsiniz.
 

Kolayca bitmiyor, rahatlıkla yatırım yapacağınız ürünlerden biri olabilir derim.
 


    Nasıl kullanacağınıza gelirsek;isteyen göz kalemi olarak kullanabilir. Ama esas yapmanız gereken, göz pınarına alt-üst uygulamak, alt göz kapağının iç kısmına uygulamak. Böylece makyajınızda perspektif yaratarak gözlerinizi olduğundan büyük gösterebilirsiniz.
 

D&G 12 numara Shimmer Göz kalemi 47 tl'ye satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. Zorlu Beymen kozmetik bölümünü de gayet ilgili buldum, oradan da edinebilirsiniz.
Sevil'in zorlu şubesi D&G ürünlerini satıyor. Fakat internet sitesi ve diğer şubelerinde bulunmuyor.

8 yorum:

  1. kalitesine güvendiğim bi marka fiyatlarında aslında makul çok güzel bir ürün

    YanıtlaSil
  2. Bende böyle bir ürün arıyordıum aslında , ama fiyatı pahalı biraz...

    YanıtlaSil
  3. Makyaj olarak göze odaklanmış biri olarak bunu sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. çok kaliteli bir ürün bence mutlaka denenmeli..

    YanıtlaSil
  5. iyimiş ama bende pahalı buldum fiyatını

    YanıtlaSil
  6. harika bir şey anlattığına göre tam benlik bir ürün ...

    YanıtlaSil
  7. sırf gözleri büyük göstermek için göz pınarlarına çekilen süt beyaz kalemlerden kurtulmamız lazım artık, hortlak görmüş gibi korkuyorum yeminlen. bu galiba nude ten rengi gibi, başarılı olabilir

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok hoş duruyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...