7 Mayıs 2014 Çarşamba

YVES SAINT LAURENT 13 LİP PENCİL

YVES SAINT LAURENT Dudak Kalemi No.13 

Kozmetik ürünlerinde zaten kendini kabul ettirmiş olan YSL "Dessin Des Levres" dudak kalemiyle benden bir kez daha olumlu puan aldı. Bu dudak kaleminin özelliği içeriğindeki talk pudrası sayesinde inanılmaz kalıcı. İsterseniz dudak kalemi olarak, isterseniz tüm dudağa sürüp üzerine gloss kullanarak makyajınızı tamamlamanız mümkün.
 


Kırmızı,kahve,pembe ve oranj tonlarda toplam 6 rengi mevcut. Bendeki rengi no.13 tam olarak coral-orange yani turuncu mercan renginde. Özellikle mercan renkleri, nude tonlarda harika duruyor.

Bu kalem tam yumuşak değil ama dudakları rahatsız etmeden kullanabiliyorsunuz. Arı balı mumu sayesinde sık karşılaştığımız renk değişimi bu kalemde olmuyor.



Dudaklarınıza 3 boyutlu görüntü vermek için bu tarz kalemlerde dudağın dışını çerçeveledikten sonra üst dudak yanlarında birer çentik ve alt dudak ortasında bir çentik çizebilirsiniz. Üzerine nude tonlar açık pembe veya açık toprak tonlarında ruj sürerseniz dudaklarınız 3D effect ile dudak dolgusu yaptırmış gibi durur :)

Sonuç olarak, beni mutlu eden bir ürün oldu diğer renklerini de almayı düşünüyorum. 1.11gr kalemin kapağı açıldıktan 24 ay sonra kullanım süresi bitiyor.

İncelemek isteyenler buraya tıklayabilir fiyatı 68tl.

7 yorum:

  1. rengi çok hoşmuş ysl ürünleri çok güzel zaten ama yumuşak değil diyince almaktn vazgeçtm bu arada blogunu da beğendim bende beklerim http://bornova74.blogspot.com.tr :) kendine iyi bak..başarılarının devamını dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nagehan, Çok sert de değil tam orta kıvamda bunun nedeni kalıcılığı sağlayan pudrası. Blogunu takibe aldım, gerçekten çok ilgi çekici:) Yorumun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim marka rengi de şahaneymiş bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim
    sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  4. Kullanımı da super Pisimel takibe aldım seni:)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok hoş görünüyor, en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Renk çok hoş size de çok yakışmışş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş durmuş,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...