29 Mayıs 2014 Perşembe

BURBERRY WEEKEND WOMEN EDP PARFUM

BURBERRY WEEKEND KADIN PARFUMU 

 Hazır giyim, çanta koleksiyonu kadar parfümde de iddialı İngiliz markası Burberry en bilinen parfümleri arasında sağlam bir yere sahip olan Burberry Weekend for women ile yıllardır sevilen bir ürün. Bu parfümün özelliği her mevsimde,koşulda her tende son derece asil ve kaliteli kokuyorsunuz. Burberry classic ve Body gibi diğer kült kokulara göre daha baskın ve kalıcı ,ağır denebilecek bir kokusu var. Makyaj malzemesi ve parfümde tazelik takıntım olduğu için sık aralıklarla küçük boyunu alıyorum. O kadar yoğun bir koku ki iki kez spreye basmanız tüm gün için yeterli oluyor.

  Parfümün tepe noktasında mandalina; kalp noktası yabani gül,şeftali çiçeği,nektarin,kırmızı siklamen; dip notası ise sandal ağacı,sedir ağacı ve miskden oluşuyor.
İçeriğindeki şeftali ve mandalina feraklık katarken tende en son kalan koku yani dip notada misk ve sandal ağacı olması parfümü kalıcı ve yoğun yapmış.

Sürdüğü parfüm iz bıraksın, ve asil dursun isteyen kadınlar için ideal. Şişesi Burberry kalitesinde, son derece estetik.

Sephora'dan 30ml 49tl'ye aldım ancak Sephora internet satışı bulunmadığından siz buraya tıklayarak ürünü satın alabilirsiniz.

19 yorum:

  1. kullandığım ve çok beğendiğim bir parfüm, yeniden satın almak isterim, çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Esracım yaz gecelerine çok yakışacağını düşünüyorum.

      Sil
  2. Cok kalıcı olduguna kesinlikle katılıyorum. Seneler once surekli aldıgım parfumlerdendi. Çiçek kokularına yonelince pabucu dama atıldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her tene yakışması da ilginç bir durum, kıyafetlerden kokusu asla çıkmıyor.

      Sil
  3. Bende uzunca bir süre kullandım...Ama baygınlık veriyor hep aynı koku..:))Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Tabi arada değiştirmek lazım:) sagol canım bu arada bloguna bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Tşk ederim canım ziyaretin için...)

    YanıtlaSil
  6. Lisede severek kullandığım bir parfümdü uzun yıllar oldu kullanmayalı belki bi ara yine alırım :)

    YanıtlaSil
  7. Benim favori parfümümdür. Tenimle de o kadar uyumlu ki, vazgeçmem imkansız.
    Ayrıca, gerçekten de çok kalıcı.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Güzel parfüm severim ama classic olanı daha çok sevdim kokumu buldum resmen :)

    YanıtlaSil
  9. Nedense bir ben hoşlanmadım bunun kokusundan :)

    YanıtlaSil
  10. bende severek kullandım fakat bu aralar farklı parfümler deniyorum

    YanıtlaSil
  11. Burbery'nin parfümlerinde nedense kalıcılık problemli yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Bu kokuyu annem kullanırdı, ona da teyzem vermişti, bu kokuyu duyduğumda hep o gelir aklıma :) Gayet de kalıcı bir koku ayrıca.

    YanıtlaSil
  13. lisede en çok kullandığım kokumdu. arada yad etmek için hala alır kullanırım :)

    YanıtlaSil
  14. bu parfümü kullanmıştım.harika bir koku.üstelik de çok kalıcı

    YanıtlaSil
  15. Burberry'nin parfümlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. benim de kullandığım bir parfümdü,gerçekten cok güzel kokuyor

    YanıtlaSil
  17. Burberry ben kullanamıyorum sanırım tenimden kaynaklanıyor baskasında güzel kokmasına ragmen bende aynı kokmuyor :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...