5 Mayıs 2014 Pazartesi

GIORGIO ARMANI LIP MAESTRO 402

Giorgio armani Mat Likit Ruj 402
Daha önce favori mat likit rujum Maestro 500 'ü ayrıntılı tanıttığım için bunda söylenecek fazla birşey yok. Son derece kaliteli, dudağa zarar vermeyen hatta dudaklarınızda soyulma,çatlama gibi problemler varsa tedavi niyetine kullanabileceğiniz harika bir ürün.












402 rengi tam olarak 'Bayrak Kırmızısı'. Günlük kullanım için fazla kaçabilir diye düşünüyordum. Sevil'de denediğimde ise mutlaka almaya karar verdim. Tabiki tüm rujlarda olduğu gibi renk koyulaştıkta kalıcılık da artıyor, 500'e göre daha kalıcı.












Maestro 402'yi seçmemdeki asıl sebep kalıcılığı. Bir ruj bu kadar mı kalıcı olabilir, kesinlikle denediğim en kalıcı ruj. Üstelik Mac Prolongwear gloss gibi dudağımı hasta etmeden kurutmadan bunu yaptı.

Kırmızısı çok yoğun olduğu için hafif sürüp üzerine nude tonlarda açık pembe ya da toprak renkli rujlarımdan sürüyorum muhteşem duruyor.

Fotoğrafta ilk sürdüğüm an ve 10 saat sonra saatlerce konuşup yemek yedikten sonraki görüntüyü görebilirsiniz.

Kalıcılığı, kadife görüntüsü gerçekten verilen parayı hak ediyor. Sevil'de anneler günü %50 indiriminden aldım. 6,5ml fiyatı 98tl. İndirimle 48tl 'ye edindim. Bence 40 lira cıvarında alabileceğiniz ürünleri düşünürseniz çok akıllıca bir yatırım olur. Hafif sürdüğüm için çok uzun süre bitmeyeciğini düşündüğüm rujun kullanım süresi 24 ay.
İncelemek, satın almak isteyenler buraya tıklayabilir.


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...