11 Mart 2015 Çarşamba

CLINIQUE SMART CUSTOM REPAIR SERUM

CLINIQUE SMART ONARICI SERUM
   Clinique ciltte oluşan birçok hasar için farklı serumlar üretmeye devam ediyor, benim de uzun zamandır merak ettiğim serumu "Smart Custom Repair" bunlardan biri. Smart İngilizce akıllı anlamına geliyor, custom repair ise özel onarım anlamında. Yani içeriğindeki geniş peptit yelpazesi sayesinde cildin hasar görüp tedavi edilmesi gereken konu ne ise onu gerçekleştirmek için yapılmış. 
   Kırışıklık azaltma, koyu lekeleri azaltma ve cildi sıkılaştırmak için formüle edilmiş bu serum tamamen onarım amaçlı; içeriğinde bulunan greyfurt,kafein ve meyan kökü elbette cildi uyararak dinç tutmaya yardımcı fakat çok da etkisini göremedim. 


   Bu da 10ml deneme boyunu almış memnun kalmadım diyor demeyin; Clinique iyi bir marka fakat çok da para verip verim alamadığım serumları olduğu için bunu deneme boy almak istedim. Kaldıki Estee Lauder Advanced Night Repair sadece 1 gece sürdüğünüzde sabah yenilenmiş bir ciltle uyanıyorsunuz yada Perricone MD Neurolpeptide Facial Conformer 1-2 kez kullanımda cildi gözle görülür biçimde tedavi ediyor. Lafın kısası, Gerçekten ürün iyiyse kendini ilk kullanımda bile belli ediyor. 
  Sadece, diğer tüm Kırmızı Alg içeren serumlar gibi cildi yumuşatıyor ve rahatlatıyor. Bunun dışında pek de kayda değer bir onarım özelliğini göremedim. Serum olduğu için günde iki kez, nemlendiriciden önce kullanabilirsiniz. İçeriğini merak edenler için fotoğrafladım, yapısı ince tüm yaşlar ve tüm cilt tipleri için üretilmiş.Herhangi bir kaşıntı, tahriş vb. yaşamadım. 


  Yıllarca serum anlamında çok fazla kazık yediğimi düşündüğüm için Boyner'den 10ml boyunu aldım, iyiki de öyle yapmışım:) Yinede denemek isteyenler için: 

30ml fiyatı 29tl satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. 30ml fiyatı 225tl. 

2 yorum:

  1. Merhaba,
    hangi boynerden aldınız 10 ml olanı nı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Boyner.com.tr internet sitesinde var.İstanbul .Cevahir ykm'de gecen ay(aralık 2015) yine vardı;hatta Cevahir ykm alışverişlerde bu tarz Clinique-Estee Lauder ufak boyları hediye ediyorlar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...