12 Mart 2015 Perşembe

CLARINS ANTI-PORES PORE MINIMIZING SERUM

CLARINS GÖZENEK SIKILAŞTIRICI SERUM
   Clarins vücut bakım ürünleriyle ön plana çıkmış bir Fransız markası; özellikle vücut sıkılaştırıcı yada yenileyici bakım yağını tavsiye ederim. Clarins'in yaglı/karma ciltler için ürettiği gözenek sıkılaştırıcı serumu "Pore Minimizing Serum Anti-Pores" beklentilerimin tamamını karşıladı.
   Karma/yağlı ciltlerin en büyük sorunlarından biri de özellikle burun kenarı (iç yanak) denilen bölgede gözeneklerin çok belirgin olmasıdır. Açık gözenekler görüntü olarak fondöten sürdüğümde kendini çok belli ediyor, heleki ışıltılı-simli allık kullanmak kabus gibi...Açık gözenekli olunca, kirler-ölü deriler tabiki daha çabuk içlerine doluyor ve sonucunda siyah noktalar, sivilceler kaçınılmaz.



Bu tarz ciltlerde iyi temizlemek kadar temizledikten sonra gözenekleri kapamak da bir o kadar önemli, içleri tekrar dolmasın. Bunun için de çok iyi bir gözenek sıkılaştırıcıya ihtiyaç duydum, daha önce kullandığım Estee Lauder ve Clinique gözenek sıkılaştırıcılardan pek memnun kalmadım, Bioderma, Dermalogica ve hatta Perricone MD gibi eczanede satılan sıkılaştırıcı serumlar gayet tatmin etti beni iyi sonuç verdiler.Fakat bu tarz Eczaneden aldığım ürünlerde de üzerine makyaj yapmak çok rahat olmadı.Ben tabi yine denemelere devam ettim.
  Clarins Gözenek küçültücü serumu diğer tüm Clarins cilt bakım ürünleri gibi bitkisel ve çiçek özlerinin ağırlıkta olduğu bir birleşimi var. Genelde tüm gözenek sıkılaştırıcılarda kullanılan sebum düzenleyici ve kolajen arttırıcı salsilik asit, buğday proteini ve Çinko +B6 Vitamini bu serumda da kullanılmış.Ayrıntılı olarak incelemeniz için birleşenlerini fotoğrafladım:

Clarins'in Gözenek küçüktücü-sıkılaştırıcı serumu tedavi amaçlı sabah ve akşam cildi temizledikten sonra şu sırayla yapıyorsunuz:
Temizlik-Serum-Nemlendirici
   Gözeneklerimi küçülttü, cildimi daha sıkılaştırdı ve herhangi bir kurutucu etkisi olmadı. Fakat serum bittikten sonra gözenekler yine eski haline dönüyor.Tedavi niteliği Eczane ürünleri gibi değil. yumuşacık, pürüzsüz bir cilt zemini istiyorsanız, ama yapısı da çok ağır olmasın diyorsanız tavsiye ederim.
  Boyner indirimden 30ml fiyatı 105tl satın aldım şu an tekin acarda 123tl, satın almak isteyen burayı tıklayabilir.

2 yorum:

  1. yaa kullanmakta olduğum bioderma gözenek sıkılaştırıcı kremim bitmek üzere. makyaj bazı olarak çok memnunum. kadife gibi pürüzsüz yapıyor ama gözenek sıkılaştırma performansı gün sonuna doğru azalıyor. bu bitince ben de clarins i denemek istiyorum:) yazı için teşekkür ederim. http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünün kullanım şeklini anlatmanın mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...