11 Nisan 2014 Cuma

GUERLAIN TERRACOTTA BRUSH RETRACTABLE

Guerlain Kapaklı Kabuki Fırça

Kabuki Japon resim sanatından ismini alan bir terim. Kabuki fırça ise kısa saplı, fırça kılları sık ve kubbe şeklinde olan genelde allık, bronzlaştırıcı gibi tüm yüze uygulanan markasına göre keçi kılı doğal malzeme ya da sentetik ve naylon dan oluşur.
 

Guerlain Terracotta fırça doğal kıllardan oluşmuyor, buna karşın çok kaliteli sentetik kılları var. Kıllar dökülmüyor, kolay temizleniyor ve en önemlisi ürünü çok emmeden yüzünüze uyguluyor.












Ben bu ürünü kapaklı olduğu için tercih ettim. İnternetten sipariş veririrken kapaklı olmasına dikkat edin aynı fırçanın kapaksızı da mevcut.
 


Kapaklı tercih ettim çünkü allık, bronzlaştırıcı uyguladıktan sonra fırça makyaj çantasını kirletiyor.
Hem fırçanın daha hijyenik olması, hem çantaya atabilmek için kapaklı fırça gerekli.

Bu fırçayı çok beğeniyorum kullandığım bronzer'in hakkını veriyor. Kılların kubbe yapısı özellikle yanaklarımda eşit dağılım sağlıyor. Ürünü aldığım kadarını yüzüme uyguluyor, boşa emmiyor.

Yıllarca kullanılacak, temizledikçe kılları dökülmeyen formu bozulmayan bir ürün. Çok kaliteli kesinlikle tavsiye ederim.

Cepa tekin acar'dan 130tl'ye aldım. Buraya tıklayarak veya telefonla tüm tekin acarlardan satın alabilirsiniz.
Bu arada Cepa sadece parfum magazası ama ne isterseniz anında getiriyorlar çok bilgililer ve çok hızlılar olmaz diye bişeyleri yok umarım böyle devam eder...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...